Návrh strategie online marketingu pro osobnost esportu – Jakub Tóth
Jakub Tóth
Diplomová práce
Návrh strategie online marketingu pro osobnost esportu
Designing an online marketing strategy for an esport personality
Anotace:
Práce se zabývá online marketingem a osobním brandingem osobnosti esportu Stanislava Cífky. Tento český profesionální hráč logických a karetních her využívá svá sociální média na osobní propagaci velmi sporadicky. V práci jsou zachyceny možnosti využívání sociálních médií, scéna elektronických sportů a výhody budovaní osobního brandu. Cílem práce je zefektivnit dosavadní využívání sociálních médií …víceAbstract:
Diploma thesis deals with online marketing and personal branding of esport athlete Stanislav Cífka. This professional Czech player of logical games and card games uses his social media inefficiently when it comes to personal propagation. This thesis captures different ways of how to use social media, looks deeper on how the electronic sport scene works and explains benefits of building personal brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76758
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76758
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
Budování osobního brandu v online marketingu
Klára Horálková -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
Iva Bernatíková -
Esport v kinantropologickém výzkumu
Petr Tichý