Bc. Petra OBORNÁ

Bachelor's thesis

Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o.

Quality management system focused on the customer and resolve customer complaints in the company Visteon Autopal Ltd.
Abstract:
V této práci se zabývám aspekty managementu kvality s orientací na zákazníka a postupy při řešení reklamací. V teoretické části jsem se zaměřila na management kvality a na pozici zákazníka v systému managementu kvality. Dále jsem se zabývala reklamacemi a jejich řešením. V praktické části se zabývám fungováním managementu kvality ve firmě Visteon Autopal, s.r.o., zejména na postavení zákazníka v této …more
Abstract:
In this treatise I occupy by aspects of quality management with a focus on customer and procedures for solving of complaints. In the theoretical part, I focused on quality manage-ment and on the position of customer in quality management. I also looked at complaints and their solutions. In the practical part I deal with the functioning of quality management in the company Visteon Autopal, Ltd, in particular …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier: 11462

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Petr Briš, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OBORNÁ, Petra. Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.