Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o. – Bc. Petra OBORNÁ
Bc. Petra OBORNÁ
Bachelor's thesis
Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o.
Quality management system focused on the customer and resolve customer complaints in the company Visteon Autopal Ltd.
Anotácia:
V této práci se zabývám aspekty managementu kvality s orientací na zákazníka a postupy při řešení reklamací. V teoretické části jsem se zaměřila na management kvality a na pozici zákazníka v systému managementu kvality. Dále jsem se zabývala reklamacemi a jejich řešením. V praktické části se zabývám fungováním managementu kvality ve firmě Visteon Autopal, s.r.o., zejména na postavení zákazníka v této …viacAbstract:
In this treatise I occupy by aspects of quality management with a focus on customer and procedures for solving of complaints. In the theoretical part, I focused on quality manage-ment and on the position of customer in quality management. I also looked at complaints and their solutions. In the practical part I deal with the functioning of quality management in the company Visteon Autopal, Ltd, in particular …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBORNÁ, Petra. \textit{Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/pkclmt/.
Jak správně citovat práci
OBORNÁ, Petra. Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Terezie Otavová -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Management kvality ve vybrané obchodní společnosti
Daniel Pešl -
Rozvoj podniku prostřenictvím nástrojů managementu kvality
Veronika Kolomazníková -
Zavedení, udržování a zlepšování systému managementu kvality ve vybrané zkušební laboratoři dle normy ČSN EN ISO/IEC 17025:2018
Michal Smahel -
Management kvality v podniku
Michaela Machová -
Využití nástrojů managementu kvality při zlepšování procesu broušení ozubení
Robert Demel