Bc. Michal Benák

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing Mix of the chosen Company
Anotace:
Tématem pro tuto bakalářskou práci je Marketingový mix vybrané firmy a to firmy T-Mobile CZ, a. s. Na začátku práce, v teoretické části, jsou uvedeny hlavní body marketingového mixu, tedy 4P (produkt, cena, propagace, distribuce). Okrajově jsou zmíněny další pohledy na marketingový mix. V praktické části je představena právě firma T-Mobile. Práce pokračuje stručnou analýzou jejího marketingového mixu …více
Abstract:
The topic of this thesis is the marketing mix of a selected company, which is T-Mobile CZ, Inc. At the beginning, in the theoretical part, main points of the marketing mix are described: the four Ps (product, price, promotion, place-distribution). Marginally, the information on the other views of the marketing mix is mentioned. In the practical part, the T-Mobile company is presented. The work continues …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní