Vymezení relevantního trhu internetového připojení v České republice – Bc. Lucie Kochaníčková
Bc. Lucie Kochaníčková
Diplomová práce
Vymezení relevantního trhu internetového připojení v České republice
Relevant market definition for broadband internet in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Vymezení relevantního trhu internetového připojení v České republice“ je vymezení relevantního trhu internetového připojení, konkrétně pevného a mobilního typu. V první části práce je uveden literární přehled doposud provedených studií, ze kterých práce částečně čerpala a stanovisko Evropské unie k této otázce. Druhá část se zabývá získáním dat a výsledky dotazníku. Třetí …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis “Relevant Market definition for broadband internet in The Czech Republic” is to define relevant market of broadband internet, specifically fixed and mobile type. The first part of the thesis consists of literature review this thesis has been inspired by and a standpoint of European Union regarding this issue. Second part describes the data obtaining and results of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vp2hc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Paleta, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza faktické ztráty objemu smrkového dříví při motomanuální manipulaci
Soňa Novotná -
Analýza nákladových položek ve vybrané dopravní společnosti
Pavel Turek -
Elasticita daňových příjmů v Evropské Unii a její determinanty
Filip Blaha -
Cenová elasticita poptávky v odvětví hudebních nahrávek
Ondřej Havelka -
Cenová elasticita poptávky po zlatě na evropském trhu a její determinanty
Vojtěch Černohorský -
Odhad vlastnej a krížovej elasticity produktov pomocou metódy SUR
Michaela Štefanová -
Cenová elasticita funkce poptávky konkrétního produktu
Monika Holmanová -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná