Marketingový plán pro podnik služeb Inter Hostel Liberec – Matouš Dolejš
Matouš Dolejš
Bakalářská práce
Marketingový plán pro podnik služeb Inter Hostel Liberec
Marketing plan for Inter Hostel Liberec
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro společnost Inter Hostel Liberec. Teoretická část se zaměřuje na deskripci pojmů spojených s problematikou marketingu a marketingového plánu. V praktické části je představen vybraný podnik a následně jsou analyzovány jeho dosavadní marketingové činnosti. V poslední části je vytvořen návrh nového marketingového plánu, který definuje konkrétní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a marketing plan for the company Inter Hostel Liberec. The theoretical part focuses on the description of concepts related to the issue of marketing and marketing plan. The practical part introduces the selected company and then analyzes its current marketing activities. In the last part, a proposal for a new marketing plan is developed, which defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová