Ing. Tomáš Hvězda
Bachelor's thesis
Mystery shopping
Mystery shopping
Abstract:
Abstrakt Téma Mystery shopping jsem si pro svou bakalářskou práci zvolil z důvodů mého zájmu o možné uplatnění metody ve společnosti, u které jsem zaměstnán, a velmi dobré dostupnosti potřebných informací a materiálů od vybraného subjektu Škoda Auto a. s. Hlavním cílem bakalářské práce je prokázat smysl a opodstatnění zavedení této metody ke zlepšení vztahu se zákazníky. Teoretická část bude věnována …moreAbstract:
Abstract I chose Mystery Shopping as the subject of my Bachelor’s thesis because of my interest in the possible applications of this method at my employer and, in addition, a very good availability of necessary information and other documents from the selected business entity, namely Škoda Auto a. s. The principal objective of my thesis is to demonstrate that introducing the method in order to improve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xv5hb/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Hodnocení poskytování služeb u vybraných cestovních kanceláří s
Kristýna Kratochvílová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Dana Hübnerová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Pavla Horychová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Andrea Urbanová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Tereza Kalinová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Petra Křížová -
Mystery shopping na českém a německém trhu
Eliška Houhová -
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Richard Unruh