Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach – Stanislava Koišová
Stanislava Koišová
Diplomová práce
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je "Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích." Za hlavní cíl práce jsem si stanovila vymezení nových forem marketingové komunikace a posouzení jejich možného uplatnění v segmentu malých a středních firem se zvláštním důrazem na guerilla marketing. Celá práce je koncipována do tří základních částí, kdy první dvě kapitoly představují teoretický pohled, jak …víceAbstract:
The topic of my thesis is "Guerilla marketing and its use in commercial communications." The main objective of my thesis is to define new forms of marketing communication and to assess their possible application in the segment of small and medium-sized businesses, with particular emphasis on guerilla marketing. The thesis has three basic parts. The first two chapters present a theoretical view on marketing …víceAbstract:
Témou mojej diplomovej práce je "Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciách." Za hlavný cieľ práce som si stanovila vymedzenie nových foriem marketingovej komunikácie a posúdenie ich možného uplatnenia v segmente malých a stredných firiem s osobitným dôrazom na guerilla marketing. Celá práca je koncipovaná do troch základných častí, keď prvé dve kapitoly predstavujú teoretický pohľad …víceKlíčová slova
mosquito buzz marketing ambient marketing virálny marketing ambush marketing komerční komunikace astroturfing guerilla marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36080
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využitie fenoménu FOMO v rámci komerčnej komunikácie na sociálnych sieťach
Katarína Adamková -
Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia
Mária Bašistová -
Komerčné komunikácie vybranej firmy v zbrojárskom priemysle
Dagmar Pohančeniková -
Analýza marketingovej komunikácie - Trainingpoint (Knowledge Transfer centrum ČVUT - FEL)
Ľudmila Tilňáková -
Nové trendy v marketingu
Juraj Paška -
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Tomáš Klimeš -
Guerilla marketing v bankovníctve
Petra Bláhová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova