Obsahová strategie Centra Eden – Bc. Kateřina Hájková
Bc. Kateřina Hájková
Diplomová práce
Obsahová strategie Centra Eden
Content strategy of Centrum Eden
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zpracování obsahové strategie zábavního areálu Centra Eden, jelikož právě obsahová strategie je důležitá pro získání klientely, která je v této sekci služeb zcela zásadní. Obsahovou strategii lze obecně vypracovat na základě dat ze sociálních sítí, či informačních médií, přičemž právě analýzou těchto dat se můžeme zaměřit na cílenou skupinu obyvatelstva, a tedy zvýšit …víceAbstract:
The thesis focuses on the development of a content strategy for the entertainment complex Eden Centre, as it is the content strategy that is important for attracting a clientele that is essential in this service sector. A content strategy can generally be developed on the basis of data from social networks or information media, and it is by analysing this data that it is possible to target the target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Mária Ždímalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva -
Marketing a propagace nakladatelství CooBoo
Kateřina HUŇOVÁ -
Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace
Kristina Ryazanova