Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu – Bc. Jakub Patyk
Bc. Jakub Patyk
Master's thesis
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Marketing Communication of the Giant Mountains Holiday Destination and Its Implications for Local Business Entities in Terms of the Local Tourism Development Strategy
Anotácia:
Diplomová práce je rozdělena do dvou stěžejních částí. První část se zabývá teoretickými východisky zkoumané problematiky. Představuje základní definice marketingu, jeho historický vývoj, specifika marketingu služeb nebo devět nástrojů marketingového mixu. Dále se věnuje teoretickým východiskům marketingové komunikace, zabývá se základními definicemi, plánováním komunikačních kampaní, psychologií marketingové …viacAbstract:
The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the theoretical background of the studied issue. It presents basic definitions of marketing, its historical development, specifics of service marketing, or nine tools of the marketing mix. Then it discusses the theoretical background of marketing communication, dealing with basic definitions, planning communication campaigns, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Blanka Brandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Patyk, Jakub. Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration / Marketing and International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Andrea Truněčková -
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Eva Jelínková -
Marketingová komunikace destinace Liberecký kraj
Aneta Součková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace Lomnice nad Popelkou a okolí
Ondřej Hink -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková
Názov
Vložil
Vložené
Práva