Marketingové komunikace značky Purity Vision – Veronika Kráčalíková
Veronika Kráčalíková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace značky Purity Vision
Marketing Communications of the Brand Purity Vision
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčních značek přírodní kosmetiky a jejich marketingovou komunikací na sociálních sítích. Vybrány byly tři značky přírodní kosmetiky, které mají silné zastoupení na trhu v České republice. Nejprve jsou v práci objasněny pojmy jako marketingový a komunikační mix, dále online marketing, jsou definovány sociální sítě a jejich využití coby nástroje marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of competing brands of natural cosmetics and their marketing communication on social networks. Three brands of natural cosmetics, which have a strong presence on the market in the Czech Republic, were selected for the research. The work first clarifies concepts such as marketing and communication mix or online marketing, then defines social networks and their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kráčalíková, Veronika. Marketingové komunikace značky Purity Vision. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová