Veronika Kráčalíková

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace značky Purity Vision

Marketing Communications of the Brand Purity Vision
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčních značek přírodní kosmetiky a jejich marketingovou komunikací na sociálních sítích. Vybrány byly tři značky přírodní kosmetiky, které mají silné zastoupení na trhu v České republice. Nejprve jsou v práci objasněny pojmy jako marketingový a komunikační mix, dále online marketing, jsou definovány sociální sítě a jejich využití coby nástroje marketingové …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of competing brands of natural cosmetics and their marketing communication on social networks. Three brands of natural cosmetics, which have a strong presence on the market in the Czech Republic, were selected for the research. The work first clarifies concepts such as marketing and communication mix or online marketing, then defines social networks and their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kráčalíková, Veronika. Marketingové komunikace značky Purity Vision. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe