Bc. Aneta Voříšková

Master's thesis

Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Předmětem diplomové práce je tvořivost jako základní předpoklad úspěšné propagace. Teoretická část je zaměřena na propagaci a její kreativní zpracování realizované formou zážitkového marketingu. Praktická část obsahuje analýzu firmy Liška Mazaná, zákaznický průzkum a zhodnocení účinnosti zážitkového marketingu na základě provedeného pozorování a dotazníkového šetření. Cílem práce je ověřit účinnost …more
Abstract:
The subject of the thesis is creativity as a basic prerequisite for successful promotion. The theoretical part is focused on promotion and its creative processing realized in the form of experiential marketing. The practical part contains the analysis of the company Liška Mazaná, customer research and evaluation of the efficiency of experiential marketing based on the observation and questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication