Bc. Aneta Voříšková

Master's thesis

Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je tvořivost jako základní předpoklad úspěšné propagace. Teoretická část je zaměřena na propagaci a její kreativní zpracování realizované formou zážitkového marketingu. Praktická část obsahuje analýzu firmy Liška Mazaná, zákaznický průzkum a zhodnocení účinnosti zážitkového marketingu na základě provedeného pozorování a dotazníkového šetření. Cílem práce je ověřit účinnost …viac
Abstract:
The subject of the thesis is creativity as a basic prerequisite for successful promotion. The theoretical part is focused on promotion and its creative processing realized in the form of experiential marketing. The practical part contains the analysis of the company Liška Mazaná, customer research and evaluation of the efficiency of experiential marketing based on the observation and questionnaire …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication