Internetový marketing a jeho trendy – Ing. Oles Vasylyev
Ing. Oles Vasylyev
Bakalářská práce
Internetový marketing a jeho trendy
Internet marketing and its trends
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům a jeho moderním metodám. Práce popíše nástroje, kterými lze zviditelnit společnost ve webovém prostředí, především za cílem získání nových zákazníků, zvýšení poptávky po produktu dané společnosti a tím přispět k větší ziskovosti a konkurenceschopnosti na trhu.Abstract:
This thesis deals with the use of the Internet for marketing purposes, and its modern methods. The work describes the tools to visualize the company in the web environment, especially for acquiring new customers, increasing the demand for the product of the society and thus contribute to greater profitability and market competitiveness.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s1t32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Reklama na internetu
Žaneta Boruchová -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti
Aneta Laudová -
Optimalizace sociálních médií pro společnost Canis Safety
Patrik Koziel -
Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook
Irena Varcabová -
Optimalizace brand experience skrze sociální sítě
Martina Adamíková -
Optimalizace online komunikace technologického startupu
Kateřina Bulová