Ing. Oles Vasylyev

Bakalářská práce

Internetový marketing a jeho trendy

Internet marketing and its trends
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům a jeho moderním metodám. Práce popíše nástroje, kterými lze zviditelnit společnost ve webovém prostředí, především za cílem získání nových zákazníků, zvýšení poptávky po produktu dané společnosti a tím přispět k větší ziskovosti a konkurenceschopnosti na trhu.
Abstract:
This thesis deals with the use of the Internet for marketing purposes, and its modern methods. The work describes the tools to visualize the company in the web environment, especially for acquiring new customers, increasing the demand for the product of the society and thus contribute to greater profitability and market competitiveness.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance