Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme – Bc. Petr Navrátil
Bc. Petr Navrátil
Bachelor's thesis
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Marketing mix and innovation in the Vosíme pizzeria
Abstract:
Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a inovaci nových produktů, včetně tvorby nákladové stránky. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti marketingového mixu jako jsou produkt, cena, distribuce, propagace, materiální prostředí, procesy a lidé. Charakterizovány budou také inovace produktu. V další části je charakterizována vybraná firma. Na základě výsledků výzkumu, realizovaného …moreAbstract:
The aim of the work is to suggest improvement of the marketing mix and the innovation of new products, including the creation of the cost side. In the theoretical part, essential marketing terminology is defined, such as product, price, distribution, promotion, material environment, roles, and processes. Moreover, product innovation will be described and the detailed information about selected company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ccakx/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Maslowská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRÁTIL, Petr. \textit{Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/plas4a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Tourist Industry and Tourism / Tourist Industry and Tourism
Theses on a related topic
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix cestovní agentury
Natália Poništová