Bc. Petr Navrátil

Bakalářská práce

Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme

Marketing mix and innovation in the Vosíme pizzeria
Anotace:
Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a inovaci nových produktů, včetně tvorby nákladové stránky. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti marketingového mixu jako jsou produkt, cena, distribuce, propagace, materiální prostředí, procesy a lidé. Charakterizovány budou také inovace produktu. V další části je charakterizována vybraná firma. Na základě výsledků výzkumu, realizovaného …více
Abstract:
The aim of the work is to suggest improvement of the marketing mix and the innovation of new products, including the creation of the cost side. In the theoretical part, essential marketing terminology is defined, such as product, price, distribution, promotion, material environment, roles, and processes. Moreover, product innovation will be described and the detailed information about selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ccakx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Maslowská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch a turismus / Cestovní ruch a turismus