Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme – Bc. Petr Navrátil
Bc. Petr Navrátil
Bakalářská práce
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Marketing mix and innovation in the Vosíme pizzeria
Anotace:
Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a inovaci nových produktů, včetně tvorby nákladové stránky. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti marketingového mixu jako jsou produkt, cena, distribuce, propagace, materiální prostředí, procesy a lidé. Charakterizovány budou také inovace produktu. V další části je charakterizována vybraná firma. Na základě výsledků výzkumu, realizovaného …víceAbstract:
The aim of the work is to suggest improvement of the marketing mix and the innovation of new products, including the creation of the cost side. In the theoretical part, essential marketing terminology is defined, such as product, price, distribution, promotion, material environment, roles, and processes. Moreover, product innovation will be described and the detailed information about selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ccakx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Maslowská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch a turismus / Cestovní ruch a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix cestovní agentury
Natália Poništová