Bc. Petr Navrátil

Bachelor's thesis

Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme

Marketing mix and innovation in the Vosíme pizzeria
Abstract:
Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a inovaci nových produktů, včetně tvorby nákladové stránky. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti marketingového mixu jako jsou produkt, cena, distribuce, propagace, materiální prostředí, procesy a lidé. Charakterizovány budou také inovace produktu. V další části je charakterizována vybraná firma. Na základě výsledků výzkumu, realizovaného …more
Abstract:
The aim of the work is to suggest improvement of the marketing mix and the innovation of new products, including the creation of the cost side. In the theoretical part, essential marketing terminology is defined, such as product, price, distribution, promotion, material environment, roles, and processes. Moreover, product innovation will be described and the detailed information about selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Maslowská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Tourist Industry and Tourism / Tourist Industry and Tourism