Denisa FRIČOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu

Marketing Strategies and CSR: The Role of Altruism
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu neetického chování vybraných firem na vnímání jejich společenské odpovědnosti spotřebiteli. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové komunikace, společenské odpovědnosti firem, využití altruismu v marketingu a faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů. Dále jsou představeny základní informace, historie a vybrané skandály …more
Abstract:
The bachelor's thesis analyses the impact of unethical behaviour of selected companies on consumers' perception of their corporate social responsibility. The theoretical part defines key concepts of marketing, marketing communication, corporate social responsibility, the use of altruism in marketing, and factors influencing consumer purchasing behaviour. Furthermore, it presents basic information, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2025
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Olga Martinčíková Sojková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRIČOVÁ, Denisa. Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/