Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu – Denisa FRIČOVÁ
Denisa FRIČOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu
Marketing Strategies and CSR: The Role of Altruism
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu neetického chování vybraných firem na vnímání jejich společenské odpovědnosti spotřebiteli. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové komunikace, společenské odpovědnosti firem, využití altruismu v marketingu a faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů. Dále jsou představeny základní informace, historie a vybrané skandály …viacAbstract:
The bachelor's thesis analyses the impact of unethical behaviour of selected companies on consumers' perception of their corporate social responsibility. The theoretical part defines key concepts of marketing, marketing communication, corporate social responsibility, the use of altruism in marketing, and factors influencing consumer purchasing behaviour. Furthermore, it presents basic information, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Olga Martinčíková Sojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRIČOVÁ, Denisa. Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia in Pilsen
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Marketing Management / Marketing Management
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Impression Management in Marketing and CSR: Case of Tata Group
Mohit Vaghjibhai Thumar -
CSR marketing oděvních řetězců a jejich postoj k udržitelnosti
Barbora Jasínková -
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Žaneta Puttnerová -
CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.
Ekaterina Ponomareva -
Corporate Social Responsibility (CSR) as a marketing tool and their application in Russian Far East
Vladimir Kashtanov -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný