Denisa FRIČOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu

Marketing Strategies and CSR: The Role of Altruism
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu neetického chování vybraných firem na vnímání jejich společenské odpovědnosti spotřebiteli. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové komunikace, společenské odpovědnosti firem, využití altruismu v marketingu a faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů. Dále jsou představeny základní informace, historie a vybrané skandály …viac
Abstract:
The bachelor's thesis analyses the impact of unethical behaviour of selected companies on consumers' perception of their corporate social responsibility. The theoretical part defines key concepts of marketing, marketing communication, corporate social responsibility, the use of altruism in marketing, and factors influencing consumer purchasing behaviour. Furthermore, it presents basic information, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Olga Martinčíková Sojková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRIČOVÁ, Denisa. Marketingové Strategie a CSR: Role Altruismu. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/