Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ – Mgr. Linda Beránková
Mgr. Linda Beránková
Diplomová práce
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
How digital apps and other technologies are used in foreign language classes at primary school
Anotace:
Diplomová práce "Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ" se zabývá digitálními aplikacemi a jinými technologiemi v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou žáka mladšího školního věku, jak se vyvíjí v oblastech poznávacích procesů, v percepci zrakové, sluchové, jak se rozvíjí jejich paměť a řeč …víceAbstract:
The thesis „How to use digital applications and other technologies in foreign language classes at primary school level 1“ deals with digital applications and other technologies in foreign language classes at primary school level. In the theoretical part, the thesis deals with the characteristics of a pupil of younger school age, how they develop in the areas of cognitive processes, visual and auditory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b5jin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Markéta Šubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Eating Disorders and Digital Technologies
Martina Šmahelová