English or Czenglish?: Common Grammatical Mistakes in English among Czechs – Kateřina Borecká
Kateřina Borecká
Bachelor's thesis
English or Czenglish?: Common Grammatical Mistakes in English among Czechs
English or Czenglish?: Common Grammatical Mistakes in English among Czechs
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with analysis of common grammatical mistakes in English among Czechs. The aim of the work is to examine chosen grammatical phenomena and to prove the influence of Czech on the usage of English grammar. The theoretical part of the thesis defines learning of a foreign language including language styles and strategies that might help avoid making mistakes; furthermore it focuses …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou častých gramatických chyb v angličtině mezi Čechy. Cílem této práce je prozkoumat vybrané gramatické jevy a prokázat vliv češtiny při užívání anglické gramatiky. Teoretická část definuje studium cizího jazyka včetně stylů a strategií učení, které mohou pomoci zamezit častým chybám; dále se zabývá klasifikací chyb a jejich příčin. Poslední kapitola teoretické …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Zverejniť od: 5. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Borecká, Kateřina. English or Czenglish?: Common Grammatical Mistakes in English among Czechs. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Mezijazyková interference a její psycholingvistické aspekty
Denisa Burdychová -
Grammatical Interference in the Language of Czech and Polish Speakers of English
Magdalena Kyzlinková -
L1 Interference in the Lexis of Czech Learners of English
Halina Plíhalová -
Interference českých mluvčích ve výuce ruštiny jako cizího jazyka (úroveň A2, rovina gramatická)
Adéla Slezáková -
Částečná ekvivalentnost v morfologii jako zdroj interference (na vybraných slovních druzích)
Ivana Kopuletá -
Interference češtiny do španělštiny: identifikace chyb a strategie jejich odstraňování
Milena STRUPKOVÁ -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Přístup k výuce kultury a reálií v cizích jazycích: Ruský jazyk
Alice Bolcková