Právo na přístup na sociální sítě jako nový "veřejný prostor" – Mgr. Vojtěch Adam
Mgr. Vojtěch Adam
Diplomová práce
Právo na přístup na sociální sítě jako nový "veřejný prostor"
The Right of Access to Social Media as a New "Public Space"
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podstatou sociálních sítí a právem jednotlivce na přístup k těmto platformám. Sociální sítě jsou často označovány jako nový veřejný prostor, nepříliš rozdílný od kupříkladu náměstí. Cílem práce je posoudit, nakolik je toto označení vhodné a zda z tohoto vyplývá jednotlivci veřejné subjektivní právo na přístup k tomuto prostoru, a to i v kontextu zájmů jiných osob, zejména …víceAbstract:
This thesis ponders the nature of social media and the right of the individual to access these platforms. Social media are often referred to as a new public place, not unlike a town square, for example. The goal of this thesis is to evaluate the accuracy of this label and whether it implies a public subjective right of the individual to access this space, in context with interests of other parties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ch60l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Svoboda, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Anna Richterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo a právní věda
Práce na příbuzné téma
-
Vymezení svobody projevu a potřeby regulace sociálních sítí
Alexander MORAVEC -
Vymezení svobody projevu a potřeby regulace sociálních sítí
Tereza STAWIARZOVÁ -
Právní regulace skryté reklamy na sociálních sítích
Dominika Malechová -
Regulace dezinformací na sociální síti Facebook
Tomáš MÁLEK -
Regulace reklamy na sociálních sítích
Michaela Daňková -
Unijní regulace ochrany osobních údajů na sociálních sítích
Barbara PORCARI -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
1. Teoretická část:\nl{}Identita místa ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Veřejný prostor\nl{}b) volný výstavní soubor: Veřejný prostor
Dominika Nechalová