Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Barbora Spitzerová
Barbora Spitzerová
Bachelor's thesis
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Change of Corporate Identity as a means of Growth Strategy of ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
Hlavním tématem je všeobecný přehled růstových strategií, které využívá automobilka ŠKODA AUTO a.s ve svých krátkodobých a dlouhodobých strategických plánech a jejich provázanost v Corporate Identity a v jejích složkách. Vysvětlení jednotlivých složek Corporate Identity a ukázky na příkladech. V teoretické části je představena konkrétní Růstová strategie ŠKODA AUTO a.s. pro rok 2018 a její hlavní cíle …moreAbstract:
The main topic is a general overview of the growth strategies used by ŠKODA AUTO a.s in its short-therm and long-term strategic plans and their linkages to Corporate Identity and in Corporate Identity components. Explanation of individual Corporate Identity folders and examples. In the theoretical part is introduced the Growth strategy of ŠKODA AUTO a.s. for a year 2018 and its main goals. In detail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jana Šturmová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPITZEROVÁ, Barbora. \textit{Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2017. Available from: https://theses.cz/id/plrk30/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Multinational Companies' Headquarters and Its Growing Strategies
Orkhan Maharramov -
Transformace podniků v kontextu strategie růstu
Klára Dohnálková -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
Využití hodnotové a růstové investiční strategie při investování na americkém trhu
Martina Líbalová -
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights