Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Barbora Spitzerová
Barbora Spitzerová
Bakalářská práce
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Change of Corporate Identity as a means of Growth Strategy of ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Hlavním tématem je všeobecný přehled růstových strategií, které využívá automobilka ŠKODA AUTO a.s ve svých krátkodobých a dlouhodobých strategických plánech a jejich provázanost v Corporate Identity a v jejích složkách. Vysvětlení jednotlivých složek Corporate Identity a ukázky na příkladech. V teoretické části je představena konkrétní Růstová strategie ŠKODA AUTO a.s. pro rok 2018 a její hlavní cíle …víceAbstract:
The main topic is a general overview of the growth strategies used by ŠKODA AUTO a.s in its short-therm and long-term strategic plans and their linkages to Corporate Identity and in Corporate Identity components. Explanation of individual Corporate Identity folders and examples. In the theoretical part is introduced the Growth strategy of ŠKODA AUTO a.s. for a year 2018 and its main goals. In detail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Multinational Companies' Headquarters and Its Growing Strategies
Orkhan Maharramov -
Transformace podniků v kontextu strategie růstu
Klára Dohnálková -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
Využití hodnotové a růstové investiční strategie při investování na americkém trhu
Martina Líbalová -
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová
Název
Vložil
Vloženo
Práva