Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu – Veronika Lukešová
Veronika Lukešová
Bakalářská práce
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Teaching English at primary school and the language policy of the Czech state
Anotace:
Tato práce pojednává o jazykové politice českého státu a porovnává jí s realitou výuky anglického jazyka na dvou základních školách. V práci jsou představeny termíny jazyková politika, jazykové plánování a jazykový management, pracuje s oficiálními státními dokumenty i dokumenty konkrétních škol, jako výzkumnou metodu využívá metodu jazykových biografií. Cílem práce je na základě analýzy dokumentů …víceAbstract:
Abstract This thesis discusses the language policy of the Czech state and compares it with the reality of English language teaching in two primary schools. The work introduces the terms language policy, language planning and language management, works with official state documents and documents of specific schools, uses the method of language biographies as a research method. The aim of the work is …víceKlíčová slova
jazyková politika jazykové plánování jazykověbiografický rozhovor trajektorie osvojování a užívání jazyka rámcový vzdělávací program školní vzdělávací program language policy language planning language biographies trajectories of language acquisition and use framework education program school education program
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.praguecityuniversity.cz/th/wk4gl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Homoláč, CSc.
- Oponent: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Prague City Vysoká ŠkolaPrague City Vysoká Škola
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Language and Intra-EU Immigrant Integration in the Netherlands: Evaluating Dutch language-based integration policies and exploring the effects of language use on intra-EU immigrants' integration.
Aziza Anna-Lee ZIJLSTRA -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická intervence a školní vzdělávací program ve vybraných MŠ v Pardubickém krahji
Renata Sosnová