Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR – Bc. Lenka Leličová
Bc. Lenka Leličová
Diplomová práce
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Modern Trends of Direct Marketing at Banking in Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá moderními trendy direct marketingu v bankovní oblasti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část přestavuje formy přímého oslovování klientů banky a popisuje výhody a nevýhody používání technik přímého marketingu. Praktická část popisuje vybranou banku a hodnotí zde úspěšnost direct marketingových kampaní. V závěru praktické části jsou určeny doporučení jak zvýšit …víceAbstract:
This thesis deals with the modern trends of direct marketing in the banking sector. The thesis is divided into two parts. The theoretical part presents a direct form of addressing the Bank's clients and describes the advantages and disadvantages of using direct marketing techniques. The practical part describes and evaluates a bank here the success of direct marketing campaigns. At the conclusion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lq1oc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Milan Novotný
- Oponent: Ing. Vladimíra Škopková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Nástroj pro direct marketing a helpdesk na internetu
Jakub Niec -
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
Natalie Zacharova -
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Dana Hakavcová