Bc. Lenka Leličová

Diplomová práce

Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR

Modern Trends of Direct Marketing at Banking in Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá moderními trendy direct marketingu v bankovní oblasti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část přestavuje formy přímého oslovování klientů banky a popisuje výhody a nevýhody používání technik přímého marketingu. Praktická část popisuje vybranou banku a hodnotí zde úspěšnost direct marketingových kampaní. V závěru praktické části jsou určeny doporučení jak zvýšit …více
Abstract:
This thesis deals with the modern trends of direct marketing in the banking sector. The thesis is divided into two parts. The theoretical part presents a direct form of addressing the Bank's clients and describes the advantages and disadvantages of using direct marketing techniques. The practical part describes and evaluates a bank here the success of direct marketing campaigns. At the conclusion of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Milan Novotný
  • Oponent: Ing. Vladimíra Škopková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance