The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory – Bc. Meryem Czyz
Bc. Meryem Czyz
Diplomová práce
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Abstract:
Více turistických destinací využívá chytré technologie, aby přilákalo více turistů a zlepšilo spokojenost s cestováním. Zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení nabídky cestovního ruchu, zajištění bezproblémové zákaznické zkušenosti a zlepšení udržitelnosti jsou některé z hlavních cílů, které turistické destinace v těchto dnech sledují. Mezi další cíle patří vytvoření silné digitální transformace s pomocí …víceAbstract:
More travel destinations are adopting smart technologies to attract more tourists and improve travel satisfaction. Increasing competitiveness, enhancing tourism offerings, providing a smooth customer experience, and improving sustainability are some of the major goals tourism destinations are following these days. Other goals include forging a powerful digital transformation with the help of smart …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CZYZ, Meryem. \textit{The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/pm2pt9/.
Jak správně citovat práci
Czyz, Meryem. The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Business Administration and Entrepreneurship / Business Administration and Entrepreneurship
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost návštěvníků s informačními službami v turismu
Jana Pechová -
Spokojenost s návštěvou ZOO Jihlava
Aneta STRAKOVÁ -
Statistická analýza spokojenosti s vybranými službami zvolené turistické lokality
Eva Jirešová -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Plzeňského kraje
Nikola AMLEROVÁ -
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Písecko-Blatensko)
Daniela KOBLIHOVÁ -
Spokojenost návštěvníků turistické destinace Brno a okolí se zaměřením na gastroturistiku
Martin Zatloukal -
Lisabon jako destinace cestovního ruchu
Ladislav Kympl -
SWOT analýza vybrané destinace CR
Kristýna Jelínková