Bc. Meryem Czyz

Diplomová práce

The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory

The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Abstract:
Více turistických destinací využívá chytré technologie, aby přilákalo více turistů a zlepšilo spokojenost s cestováním. Zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení nabídky cestovního ruchu, zajištění bezproblémové zákaznické zkušenosti a zlepšení udržitelnosti jsou některé z hlavních cílů, které turistické destinace v těchto dnech sledují. Mezi další cíle patří vytvoření silné digitální transformace s pomocí …více
Abstract:
More travel destinations are adopting smart technologies to attract more tourists and improve travel satisfaction. Increasing competitiveness, enhancing tourism offerings, providing a smooth customer experience, and improving sustainability are some of the major goals tourism destinations are following these days. Other goals include forging a powerful digital transformation with the help of smart …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Czyz, Meryem. The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Business Administration and Entrepreneurship / Business Administration and Entrepreneurship