Reklama ako prostriedok socializácie človeka – Peter Kráľ
Peter Kráľ
Bakalářská práce
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
Advertisement as a mean of human socialization
Abstract:
The bachelor thesis provides a view into the world of advertisement. It depicts us historical stages, through which it had to gone until 21st century. We get acquainted with the basis and significance of the advertisement in it. We mention the main goals, functions and general demands, which are laid on the advertisement. We pay attention mainly to the ethical principles of the practice of the advertisement …víceAbstract:
Bakalárska práca poskytuje pohľad do sveta reklamy. Približuje nám historické etapy, ktorými musela prejsť kým dorazila do 21. storočia. Oboznamujeme sa v nej s podstatou a významom reklamy. Uvádzame hlavné ciele, funkcie a všeobecné požiadavky, ktoré sú na reklamu kladené. Pozornosť venujeme hlavne etickým princípom reklamnej praxe platným na území Slovenskej republiky, kde bližšie definujeme všeobecné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xco8y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Andrej Sičák, PhD.
- Oponent: JUDr. Ľuboslava Sisáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny
Jana Poništová -
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Reklama a její vnímání mladými lidmi
Martin Bárta -
Potenciál reklamy v tištěných dermatovenerologických časopisech
Jana Kafková