Analýza spotřebitelského chování při organizování svatby – Tereza Husová
Tereza Husová
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování při organizování svatby
Consumer Behaviour Analysis while Organizing a Wedding
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analyzováním spotřebitelského chování při organizování svatby. Cílem práce je navržení typologie spotřebitelů, kteří aktuálně svou svatbu organizují. Pro samotný sběr dat byla zvolena metoda online dotazování CAWI. Dotazník byl složen z 23 otázek a vyplnilo jej celkem 193 validních respondentů. Získána data byla zpracována v programu IBM SPSS Statisticks, ve kterém byly využity …viacAbstract:
The diploma thesis deals with analyzing consumer behaviour while organizing a wedding. The aim of the thesis is based on design a typology of consumers who are currently organizing their wedding. For data collection, the online survey method CAWI was elected. The questionnare was composed of 23 questions and was filled in by 193 valid respondents. Collected data were processed in the IBM SPSS Statistics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143271
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Dana Tvardková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb
Anna Valková -
Plánování, koordinace a realizace společenských událostí se zaměřením na jejich floristickou výzdobu.
Monika Eremiášová -
Příprava svatebního dne
Marie Pavlíčková -
Typologie organizační kultury vybrané organizace a její rozvoj pomocí etického leadershipu
Anna Pastorková -
Využití typologie osobnosti v organizaci týmové práce
Inna Stukalova -
Typologie československého fašismu v meziválečném obdodbí
Michael DVOŘÁK -
Využití typologie osobnosti ve firemní praxi
Ondřej Skála -
Identifikace kompetencí manažerů dle osobnostní typologie
Petra Luzarová