Marketingový mix CK Fischer, a.s. – Marie Skřivanová
Marie Skřivanová
Bachelor's thesis
Marketingový mix CK Fischer, a.s.
Marketing mix of travel agency Fischer
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Fischer, a.s. Práce bude obsahovat i další rozbory (například zpracování SWOT analýzy firmy, marketingové srovnání s konkurenčními firmami atd.) Na základě provedených analýz budou představeny návrhy a doporučení pro zkoumanou CK.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.