Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu – Mgr. Věra Kotková, Ph.D.
Mgr. Věra Kotková, Ph.D.
Disertační práce
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Pre-graduate preparation of primary education teachers, focusing on drama
Anotace:
Disertační práce je rozdělena na teoretickou část a empirickou část.Obsahuje 15 příloh a bibliografii. Teoretická část podává východiska pro tvorbu empirické části za účelem využít a ověřit tvořivé metody v pregraduální přípravě studentů primárního vzdělávání.Abstract:
The dissertation is divided into a theoretical part and an empirical part. It includes 15 appendices and a bibliography. The theoretical part presents resources for the creation of the empirical part in order to use and test creative methods in pre-graduate preparation of primary education teachers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v7kmu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 3. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence lektora a jejich význam pro úspěšnou lektorskou činnost
Petr SAGAN -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Klíčové profesní kompetence humanitárního pracovníka
Adéla ŠTĚPÁNOVÁ -
Požadavky personálních manažerů na kompetence ekonomicky vzdělaných absolventů vysokých škol
Lucie Hrušková -
Klíčové kompetence lektora profesního vzdělávání dospělých
Silvie SZWEDOVÁ -
Učitelská kompetence absolventů vysokých škol se sportovní profilací
Martin Polách -
Kompetence učitelky mateřské školy při hodnocení školní zralosti dítěte
Dagmar KUBEŠOVÁ -
Aktivizující metody ve výuce literární výchovy na základní škole - výukový model
Martina Grégrová