Bc. Adam Moczerniuk

Master's thesis

Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace

Application of the Olfactory Knowledge in the Field of Marketing Communication
Anotácia:
Tato práce se zabývá způsobem použití olfaktorických vlastností produktu pro účely marketingové komunikace. Snaží se předložit nejenom teoretické podklady pro toto téma, ale také analyzovat ukázkové komunikace, které obsahují olfaktorický rozměr. Poznatky takto získané byly využity pro návrh olfaktorického rozměru konkrétního produktu značky Baťa.
Abstract:
This thesis is looking into the way the olfactory dimensions are used for the purpose of marketing communication. It tries to present not only the theoretical background for this theses? topic, but also analyzes the sample communication, which include the olfactory dimension. The knowledge we got was used for the purpose of designing olfactory dimension of a certain Bata product.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Moczerniuk, Adam. Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications