Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o. – Bc. Zdeňka ADAMČÍKOVÁ
Bc. Zdeňka ADAMČÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
The Implementation Project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company
Abstract:
Cílem diplomové práce je projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o. Projekt má za cíl vytvořit jednotnou databázi, která bude sloužit pro lepší řízení vztahů se zákazníky, vyšší konkurenční výhodě a usnadní řízení vnitropodnikových procesů na úrovni manažerské, marketingové a obchodní. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou …moreAbstract:
Intention of my master thesis is to describe implementation project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company. Purpose of this project is to create a complete database that will serve to better management of customer relationship, greater competitive advantage and assist the management on in-ternal processes at the level of managerial, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15177
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMČÍKOVÁ, Zdeňka. \textit{Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/pmpawz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMČÍKOVÁ, Zdeňka. Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt zavádění prvků procesního řízení ve vybrané organizaci
Josef Ulrich -
Projekt zavádění prvků CRM systému do společnosti Státní léčebné lázně Bludov, s. p.
Lucie ŽÁKOVÁ -
Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Šárka VYLIMCOVÁ -
Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Moravský Peněžní Ústav
Jana HOLÍKOVÁ -
Projekt zavádění prvků Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.
Patrik VESELÝ -
Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o.
Lenka ĎURECHOVÁ -
Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.
Gabriela CIPRYSOVÁ -
Hodnocení rizik vybraného kritického prvku železniční infrastruktury
Petr Krejčí