Tomáš Vitásek

Diplomová práce

Využití social CRM v podnicích

The use of social CRM in companies
Anotace:
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl analyzovat současných stav používání systémů pro řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích situovaných na území České republiky. Druhým hlavním cílem je pak -- na základě historického vývoje podnikových informačních systémů -- charakterizovat a popsat změny přístupu od klasického CRM k Social CRM a užití sociálních sítí jako nového kanálu …více
Abstract:
Submitted diploma thesis puts a target to analyze current state of using customer relationship management systems in small or mid-size companies located in Czech Republic. Second main goal of this work is (based on the historical development business information systems) characterize and describe changes of approach from classic CRM systems to Social CRM and usage of this social networks as new channel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
  • Vedoucí: Josef Basl
  • Oponent: Jakub Balada

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34739