Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic – Yulia Klimenko
Yulia Klimenko
Bakalářská práce
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
The organizational structure of a selected advertising agency, the importance of several positions
Anotace:
Tato bakalářská práce je se zabývá organizační strukturou reklamních agentur, případně organizační strukturou české pobočky celosvětově známé reklamní agentury „Young & Rubicam“. Bakalářská práce má klasickou strukturu: zahrnuje teoreticko-metodologickou, prakticko-analytickou a návrhovou části. První část se zabývá teorií, neboli vymezením základních pojmů jakými jsou reklama, reklamní agentura …víceAbstract:
This thesis deals with the organizational structure of advertising agencies and the organizational structure of the Czech branch of worldwide known advertising agency "Young & Rubicam." The work has a classical structure: includes theoretical and methodological, analytical and suggestion parts. The first part deals with the theory and definition of basic concepts such as advertising, advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11613/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIMENKO, Yulia. \textit{Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pn6v9d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Procesně orientovaná organizační struktura
Marie ŠEFELÍNOVÁ -
Organizational change and its impact on the people within the organization
Patrycja Gawlak -
Procesně orientovaná organizační struktura
Marie ŠEFELÍNOVÁ -
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Helena Pilzová -
Vývojové trendy organizačních a řídících struktur MSP
Kamila Svěráková -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Klamavá reklama v marketingové praxi
Elizaveta Korotkova