Vilém Kalus

Master's thesis

Lokační data se zaměřením na oblast retailu

Spatial data for retail business
Anotácia:
Diplomová práce se zaobírá teorií a praktickým pohledem na oblast Location Intelligence. Konkrétně pojednává o určitých částech při vývoji aplikace Geolitica, zaměřenou na analýzu zákaznického chování pro majitele retailových objektů (maloobchodních prodejen) specializovaných na koncového zákazníka. Představuje tak novou možnost pro výzkum spotřebitelského chování. Téma lokačních dat proto, že předmětem …viac
Abstract:
The specialization of the final master thesis is theory and a practical view of Location Intelligence. The author is writing about specific parts of development of the application which is focused on analysis of consumer's behaviour for managers of retail businesses focused on customer's satisfaction. The application is a new way of researching consumer's behaviour. Spatial data is connected with the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedúci: Ota Novotný
  • Oponent: Jan Pour

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44199