Slovní druhy v literární tvorbě pro děti – Mgr. Petra Brablecová
Mgr. Petra Brablecová
Master's thesis
Slovní druhy v literární tvorbě pro děti
Word classes in the literature for children
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na užití slovních druhů v dílech vybraných spisovatelů (Václava Čtvrtka, Josefa Čapka, Boženy Němcové). Na základě rozboru materiálu jsem se pokusila porovnat užití slovních druhů. Získaný materiál je možné využít při probírání učiva o slovních druzích na 1. stupni základní školy.Abstract:
The diploma thesis concerns the use of word classes in works of selected writers (Václav Čtvrtek, Josef Čapek, Božena Němcová). On the basis of material analysis we tryied to compare the use of particular word classes. Gained material is possible to use when learning about word classes at the 1st stage of elementary schools.Keywords
Slovní druhy učivo o slovních druzích na 1. stupni základní školy základní školní dokumenty slovní druhy v pohádkách B. Němcové J. Čapka a V. Čtvrtka. Word classes curriculum concerning word classes at the 1st stage of elementary schools primary school documents word classes occuring in fairy tales of B. Němcová J. Čapek and V. Čtvrtek.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vbidf/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
- Supervisor: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Učivo o slovních druzích na 1. stupni ZŠ
Kateřina FAŮ -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová -
Učivo o slovních druzích a učivo slovotvorné na 1. stupni základní školy
Lucie MATOUŠKOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová