Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu – Veronika VESELÁ
Veronika VESELÁ
Master's thesis
Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu
Didactic knowledge of the content of lessons of czech language focused on literary education
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem "Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu". Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. První je část teoretická, která se zabývá základními pojmy, jako jsou didaktická znalost obsahu a její utváření a rozvíjení, učitelské vzdělávání, didaktická transformace, redukce a rekonstrukce, didaktická analýza …moreAbstract:
This diploma thesis deals of the topic "Didactical knowledge of the content in teaching Czech language with a focused on literary education." The diploma thesis is divided into theoretical and praktical parts. The first is a theoretical part, which deals with basic concepts such as pedagogical content knowledge and its formation and development, teacher training, didactical transformation, reduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÁ, Veronika. \textit{Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pn7x3a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELÁ, Veronika. Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teacher Education / ČJ SV SN
Theses on a related topic
-
Didaktická transformace tématu Minerály, horniny a půda na 1. stupni ZŠ
Martin Havlín -
Srovnání děl 1984 George Orwella a Příběhu služebnice Margaret Atwoodové a jejich didaktická transformace
Lucie PAVLISOVÁ -
Aplikace problémové a badatelsky orientované výuky na vybrané přírodovědné a technické obory na střední průmyslové škole
Václav Pokorný -
Jak založit a provozovat živnost nebo malou firmu v oblasti pořádání kulturně-společenských akcí, zábav a koncertů? - učební text
Marek Horčic -
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
Hana ČURDOVÁ -
Srovnání Nesnesitelné lehkosti bytí Milana Kundery s Možnostmi milostného románu Jana Němce a jeho didaktická transformace
Barbora ŠUBROVÁ -
Moderní architektura města Duchcova a její didaktická transformace pro výuku výtvarné výchovy na 2. stupni ZŠ.
Sára JAKOUBĚOVÁ -
Didaktické přístupy vybraných německých průmyslových muzeí, technických památek a science center v expozicích a edukačních programech pro školy jako inspirace pro české prostředí.
Monika KUDELOVÁ