Youtubeři a jejich role v rozhodování mileniálů navštívit určitou destinaci – Nikola Stankovičová
Nikola Stankovičová
Diplomová práce
Youtubeři a jejich role v rozhodování mileniálů navštívit určitou destinaci
The role of Youtubers on Millennials' decision making process regarding visiting a specific destination
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aktuální problematiku influencer marketingu a jeho využití v oblasti destinačního marketingu. Cílem diplomové práce je stanovit, zdali existuje potenciál využít influencery, přesněji youtubery, a jimi natočená videa o cestování v oblasti destinačního marketingu k oslovení generace mileniálů se záměrem vyvolat v mileniálích potřebu určitou destinaci navštívit. První část …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on current issues of influencer marketing and its use in destination marketing. The aim of this diploma thesis is to determine whether there is a potential to use influencers, specifically Youtubers, and their videos about travelling in destination marketing to reach out to the generation of Millennials with the intent to create in Millennials the need to visit a destination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75111
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75111
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Influencer marketing
Jana Skřivánková