Ondřej Řepík

Bachelor's thesis

Návrh a zpracování brandové vánoční marketingové kampaně značky Xiaomi na českém trhu

Design and creation of a brand Christmas marketing campaign of the Xiaomi brand for the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá detailním popisem vytvoření efektivní marketingové kampaně, která bude poprvé nasazena v období vánočních svátků v roce 2019 nebo 2020 a která by měla především posílit dobré jméno zahraniční značky u potenciálních českých zákazníků, co nejlépe ukázat konkurenční výhody této značky, mezi které patří zejména široký sortiment produktů v oblasti elektroniky a jejich cenová dostupnostK …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a detailed description of creating an effective marketing campaign, which should be run during the Christmas season of either 2019 or 2020. The campaign should most of all strengthen the image and reputation of the brand among potential Czech customers. It should also show the universal selling propositions of the brand which include a wide variety of products in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2020
  • Supervisor: Filip Truhlář
  • Reader: Martin Mikyska

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78736

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi