Miroslava Veverková

Bakalářská práce

Marketing hotelových služeb

Marketing of Hotel Services
Anotace:
Žádná úspěšná organizace se dnes neobejde bez kvalitního marketingu. Pokud chce firma přežít, musí myslet na budoucnost, rozvíjet své síly a strategie, aby se přizpůsobila podmínkám na trhu. Neustále se objevuje nová konkurence, zákazníci mají široký výběr v ubytovacím zařízení a hotely musí čelit stále větší a silnější konkurenci. Cílem této práce je zhodnocení SWOT analýzy jednotlivých hotelů, zhodnocení …více
Abstract:
Any successful organization can not manage without high-quality marketing. If the company wants to survive, they must think of the future, develop their strenghts and strategies to adapt to market conditions. There are constantly coming out new competitors so customers have a wide selection of accommodation, but hotels must be facing the more stronger competition. The aim of this study was to evaluate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Vanda Klennerová
  • Oponent: Lenka Malinová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava