Miroslava Veverková

Bachelor's thesis

Marketing hotelových služeb

Marketing of Hotel Services
Abstract:
Žádná úspěšná organizace se dnes neobejde bez kvalitního marketingu. Pokud chce firma přežít, musí myslet na budoucnost, rozvíjet své síly a strategie, aby se přizpůsobila podmínkám na trhu. Neustále se objevuje nová konkurence, zákazníci mají široký výběr v ubytovacím zařízení a hotely musí čelit stále větší a silnější konkurenci. Cílem této práce je zhodnocení SWOT analýzy jednotlivých hotelů, zhodnocení …more
Abstract:
Any successful organization can not manage without high-quality marketing. If the company wants to survive, they must think of the future, develop their strenghts and strategies to adapt to market conditions. There are constantly coming out new competitors so customers have a wide selection of accommodation, but hotels must be facing the more stronger competition. The aim of this study was to evaluate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010

Thesis defence

  • Supervisor: Vanda Klennerová
  • Reader: Lenka Malinová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava