Hudba v komerčním prostředí, její působení na psychiku a nákupní chování člověka – Tereza Mrkvová
Tereza Mrkvová
Bakalářská práce
Hudba v komerčním prostředí, její působení na psychiku a nákupní chování člověka
Music in commercial environment, its influence on psyche and shopping behaviour of human
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o hudbě v komerčním prostředí, jejím působení na psychiku a nákupní chování člověka. Cílem této práce je charakterizovat postavení hudby v komerčním prostředí, možnosti jejího využití v současnosti a do budoucna a také způsoby ovlivnění vnímání a chování zákazníků. První kapitola stanovuje, zda lze pomocí hudby působit na člověka a ovlivňovat ho. Konkrétně dochází k …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic Music in commercial environment, its influence on psyche and shopping behaviour of human. The goal of this thesis is to characterize the position of music in commercial environment, state present and future opportunities how to use music in this environment and also to find the influence of music on human and its behaviour. The first chapter states that the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11892
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11892
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
The Impact of Technology on Human Life in Kazuo Ishiguro's Never Let Me Go and Klara and the Sun
Veronika Aftanasová -
Vliv UN Guiding Principles on Business and Human Rights na chování obchodních společností
Veronika Hermanová -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Tereza VESELÁ -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Kristýna Klimková