Hodnocení kvality služeb a.s. Poděbrady (cíl - vyhodnotit kvalitu služeb poskytovaných formou na základě dotazníkového šetření mezi lázeňskými hosty a poskytovateli služeb) – Anna Bendáková, DiS.
Anna Bendáková, DiS.
Bakalářská práce
Hodnocení kvality služeb a.s. Poděbrady (cíl - vyhodnotit kvalitu služeb poskytovaných formou na základě dotazníkového šetření mezi lázeňskými hosty a poskytovateli služeb)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDÁKOVÁ, Anna. \textit{Hodnocení kvality služeb a.s. Poděbrady (cíl - vyhodnotit kvalitu služeb poskytovaných formou na základě dotazníkového šetření mezi lázeňskými hosty a poskytovateli služeb)}. Online. Bakalářská práce. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/pnsmcw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.