Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010 – Eva KRUTÁKOVÁ
Eva KRUTÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
Marketing strategy of Czech political parties and how it influenced elections in 2010
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v podmínkách České republiky. Je zaměřena hlavně na marketingové volební strategie českých politických stran realizovaných při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2010. Ze získaných poznatků analyzuje vliv těchto strategií na výsledky voleb.Abstract:
The Bachelor thesis deals with political marketing and how it is used in Czech republic´s conditions.Work is focusing mainly on marketing election strategies of Czech political-parties, which was used by them in elections for Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR 2010 (House of Commons of Czech Parliament).The findings analyze influence of these strategies on voting results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18757
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUTÁKOVÁ, Eva. \textit{Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/pnvk4y/.
Jak správně citovat práci
KRUTÁKOVÁ, Eva. Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Michaela Kahlová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Veronika Slavíková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová