Propagace cestovní kanceláře na Internetu – Martina Rosenkrancová
Martina Rosenkrancová
Bakalářská práce
Propagace cestovní kanceláře na Internetu
Online promotion of a travel agency
Anotace:
Práce v literární rešerši vymezuje základní problematiku podnikání v cestovním ruchu a základní pojmy související s propagací. Stěžejní část práce je věnována propagaci firmy na Internetu. Jsou zde stručně popsány základní možnosti propagace podniku od webu samotného přes linkbuilding, PPC reklamu a sociální sítě až po nepovolené praktiky. V diskuzi byla zhodnocena propagovaná cestovní kancelář vzhledem …víceAbstract:
The literature search is aimed to identify the basic issues related with the promotion and business of travel agencies. The central part is devoted to business promotion on the Internet ranging from SEO best practices and the optimalisation of the company webpage itself, PPC advertising and social networks to illegal practices. The researched travel agency was analyzed in the discussion of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Webová stránka cestovní kanceláře
Simona Nováčková -
Marketing vybrané cestovní kanceláře
Aneta Michalicová -
Překlad webových stránek cestovní kanceláře "Svět" z ruštiny do čestiny
Ganna STYRKUL -
Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře
Michaela Kalinová -
Kvalita webových stránek cestovní kanceláře
Anastasia Petukhova -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Analýza webových stránek CA Ili Travel
Marek Lukáš -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev
Název
Vložil
Vloženo
Práva