Tomáš SOHLICH

Bachelor's thesis

Analýza nabídky, rizik a perspektiv placení pojistného v ČSOB Pojišťovně

Analysis of Offer, Risks and Perspectives of Premium Payments in ČSOB Pojišťovna
Abstract:
Jako téma bakalářské práce jsem si zvolil ?Analýzu nabídky, rizik a perspektiv placení pojistného v ČSOB pojišťovně?. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je věnována charakterizaci pojistného trhu, jeho vzniku a důležitým pojmům. V neposlední řadě jsou představeny současné způsoby úhrady u jednotlivých pojistek. Primárním cílem analytické části je navrhnout perspektivní …more
Abstract:
As a subject of this Bachelor Thesis I have chosen ?Analysis of Offer, Risks and Perspectives of Premium Payments in ČSOB Pojišťovna?. The work is divided into theoretical and analytical parts. Theoretical part is dedicated to characterization of insurance market, establishing of insurance market and key words. Last but not least current methods of payment for individual insurance are introduced. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jaroslav Ščuglík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOHLICH, Tomáš. Analýza nabídky, rizik a perspektiv placení pojistného v ČSOB Pojišťovně. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing