Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci – Barbora Vokrouhlíková
Barbora Vokrouhlíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingové komunikaci a jejích specifik na poli vzdělávacích institucí. Následuje praktická část práce, ve které je představena vybraná vzdělávací instituce a na základě poziční mapy vybrán její konkurent. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího pro …víceAbstract:
The main subject of this bachelor thesis is marketing communication of educational institution. First part of this thesis is focused on theoretical background of marketing, marketing communication and specific approach for educational institution. The following part is about practical background, where is described selected educational institution and its competitor. Next part attends to execution …víceKlíčová slova
Marketing marketing služeb komunikační mix komunikační strategie marketingová komunikace vzdělávací instituce situační analýza vzdělávací instituce marketing of services communication mix communication strategy marketing communication of educational institution analysis of educational institution.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/po27ti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOKROUHLÍKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/po27ti/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva