Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků – Tereza SACHLOVÁ
Tereza SACHLOVÁ
Diplomová práce
Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků
Formative Assesment at teacher´s work - the way for effective pupil´s learning
Anotace:
Diplomová práce na téma Formativní hodnocení - cesta k efektivnímu učení žáků je v teoretické části především zaměřena na charakteristiku a obtížnost školního hodnocení, jeho podoby, u kterých jsou popsány výhody i nevýhody, důležitost zpětné vazby a provázaností mezi konceptem vzdělávání a hodnocením a pozitivním vlivem hodnocení na žáka. Formativní hodnocení představuje především jako efektivní proces …víceAbstract:
In the theoretical part, the diploma thesis on Formative assessment - the way to effective pupils' learning is focused on the characteristics and difficulty of school assessment, its forms, which describe the advantages and disadvantages, the importance of feedback and the link between the concept of education and assessment and per pupil. In particular, formative assessment is an effective process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SACHLOVÁ, Tereza. \textit{Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/po514k/.
Jak správně citovat práci
SACHLOVÁ, Tereza. Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zpětná vazba na výběrové řízení od uchazečů očima personalistek
Pavla Kříčková -
Kontrolní procesy a jejich zpětná vazba ve veřejném sektoru
Petr Holan -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková